En liten lista

Hittade listan via i hyllan men den kommer ursprungligen från Enligt O!
Morgonpigg eller nattuggla? Mornar är det värsta jag vet, för det mesta.

Bibliotek eller bokhandel? Älskar bibliotek, men det gör så ont att lämna tillbaka en riktigt bra bok.

Adlibris eller Bokus? Av ren vana föredrar jag adlibris.

Ljudbok eller e-bok? Klarar inget av det, vill ha en riktig bok att bläddra i!

Inbunden eller pocket? Älskar känslan av en riktig bok, men köper oftast pocket pågrund av priset.

Vampyrer eller zombies? Tror jag! ;)

Camilla Läckberg eller Jan Guillou? Nu är det hiskeligt pinsamt, men har inte läst något av ågon av dem.

En i taget eller slalomläsning? Föredrar det så, men råkat alltid bli slalom ändå.

Bokmärke eller hundöra? Jag är en bladvikare!

Chips eller choklad? Choklad, över allt annat.

Biografier eller memoarer? 

Skräck eller chicklit? Inget av alternativen är favoriter, men väljer skräck tror jag.

Boken eller filmen? Jadu... man kan ju inte läsa en film så valet är enkelt!

Twitter eller Facebook? Min värld!

Strindberg eller Heidenstam? Vet inte.

Kokbok eller Bakbok? Sött är gott!

Te eller kaffe? Te, helt klart. Fast en kopp kaffe eller en latte är aldrig fel det heller.

Rött eller vitt? Helt klart.

Boklördag eller ViLäser? Inte testat båda.

Man Booker Prize eller Augustpriset? Har jag inte fudnerat på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0