Sommarens

1. Bäst i sommar?

Har läst extremt mycket mindre den här sommaren än tidigare år, men bäst måste jag nog säga var Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket som jag skrev i förrgår.

2. Sämst i sommar?

Har faktikst inte läst något dåligt i sommar som jag kan komma ihåg, har haft tur!

3. Vad har du helst läst på stranden?

Sarah Dessens böcker är helt klart perfekt strandläsning!

4. Var har du läst mest?

I min säng eller i skuggan på altanen, då solen har varit så plågsam hela sommaren att det blivit outhärdligt.

5. Har du haft något läsprojekt under sommaren som du lyckats eller misslyckats med?

Hade tänkte läsa mycket, mycket mer.

6. Nämn en ny bok som du har köpt i sommar!

Köpte Konsten att läsa tankar av Henrik Fexeus just i slutet av Augusti. Riktigt läsvärd om man är intresserad av hur människan använder sin kropp för kommunikation.

7. Vad ser du fram emot att läsa i höst?

Ser fram emot att läsa Gone - Lögner samt en hel massa annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0