Ibland bara måste man



"Ibland bara måste man" är en supersöt, jättecharmig bok om Paul, men just att han är gay fokuseras det egentligen aldrig på, utan bara på hans kärleksbekymmer med olika killar. Förstår i skillnaden? Det är liksom inget snack om saken, han blir kär i killar, och så är det bara. Inga funderingar eller bekymmer med det helt enkelt.

Boken börjar med att Paul träffar Noah, Noah med de gröna ögonen. Han blir direkt förälskad och sen möts de igen, några dagar senare och börjar prata. Men... Samtidigt som Noah och Paul börjar inleda någotslags förhållande tar Pauls ex Kyle upp kontakten med honom.

Pauls liv är fyllt med härliga människor, skvaller och vadslagningar om vem Paul kommer få i slutet. Under tiden som han jobbar med sina kärleksbekymmer ska han dessutom vara med och anordna en skolfest!

Jag tycker det var en helhärlig bok, helgullig kärlekshistoria, varm stämning genom alla sidor och söta personer. Däremot kommer jag inte läsa om den(vilket jag gör med riktigt bra böcker;p) och jag kommer inte försöka tvinga på mina vänner den. Det kändes nämligen som om något saknades... Kanske lite djup i Paul och hans känslor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0