Post it lappar

Ja lappar med massor av böcker jag har tänkt att läsa sitter uppklistrade ovanför mitt skrivbord!

Darlah, Var man, Bara inte du, Bortom världen utanför, Oktober, Jagad, Vill inte minnas kan inte glömma, I tunga vintrars mage, Blondie, Ful eller snygg, Uppställning med Albatross, Sveda, Silverfisken, Oönskad, Min typ brorsa, Från en annan planet, Henrietta är min hemlighet, Therese,Vvi har redan sagt hejdå, Baristas, Till sista andetaget, Gömmarna, Du vet var jag finns, Nollan, Blunda och öppna ditt fönster och Tystandens hus.

Kommentarer
Postat av: Lisa H

Jag har precis läst klart Var är Alaska? av John Green och jag vill bara tillbaks till Culver Creek (internatskolan där boken utspelar sig)..! Har du läst den??

Har nu börjat på Tusen gånger starkare av Christina Herrström men får inte alls samma känsla av boken.. Men ska ge den en chans såklart :)

2010-06-28 @ 22:47:20
URL: http://ihyllan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0