Vampyrens märke

Bild på bokomslag

Zoey Redbird blir vampyr. Hon träffar nya vänner och en jättehet kille. Hon börjar dessutom ana att hon har mer krafter än normala vampyrer.

Sen händer lite spännande saker.

Den här boken imponerade inte alls på mig, den var bra förstöelse, och bitvis blev jag riktigt slukad, men allt gick så lätt för henne, och den kändes inte genomtänkt. Karaktärerna tilltalade mig inte och jag blev inte engagerad i någon. Dessutom var den förutsägbar.

Men, ändå underhållande! Jag är splittrad...

Men ger den 3/5

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller med dig om att den är förutsägbar och att allt går så lätt för henne! Hon hinner bara vara på skolan några timmar innan hon säger att hon måste förgöra nattens dotter. Dessutom ganska dåligt översatt...

Jag är också lite kluven till om jag gillar den, men jag kastar mig ju inte precis över fortsättningen...

:)

2010-07-15 @ 17:42:47
URL: http://filo-sofie.blogspot.com/
Postat av: Frida

sv; Ja, det är självklart. Det tråkiga är bara att jag är alldeles för ung för att ens ha en chans i att kunna påverka. ;)

2010-07-16 @ 21:46:16
URL: http://parentaladvisory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0