Adlribris.

Är det bara jag som tycker Adlibris har försämrats?
Förut kom böckerna så himla snabbt, nu får man vänta i över en vecka om man väljer gratis frakt. Det står 2-5 dagar, men det verkar som det är efetr att det skickats. Först väntar paketet på att skickas några dagar...

Ilandsproblem, javisst!

Kanske borde prova beställa någon annan stans ifrån... Om inte annat blir det väl ett par böcker från bokus när jag ska använda mitt presnetkort därifrån.

Glöm inte tävlingen förresten: http://lastaord.blogg.se/2010/august/tavling.html
Avgörs 31 Augusti


Kommentarer
Postat av: Feuerzeug

Tycker inte att det brukar dröja längre nu än annars. Det beror nog på vad man beställer. Olika böcker har ju olika antal dagar.



Sent tycker jag att ungefär en vecka för gratis frakt är helt okej. Det finns ju trots allt expressalternativ för den som har bråttom.

2010-08-28 @ 18:24:00
URL: http://feuerzeug.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0