Tävling!

Nu har du chansen att vinna Nick och Norahs oändliga låtlista i pocket, svara bara på frågorna här under och maila till [email protected] . Bästa bokförslaget vinner och tävlingen avgörs den 31augusti.

Fråga 1. Vad heter den andra boken av samma författare som kom i år?
Fråga 2. Vilka är det som skrivit Nick och Nohras oändliga låtlista?
Fråga 3. Skriv ett förslag på en bok jag kan köpa för mina presentkort, och en motivering till varför jag borde läsa just den boken! Spelar ingen roll om det är en gammal eller ny bok.

Skicka även namn och adress i mailet.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej, jag hittade precis din blogg via bokbloggar.nu.

Jag undrar hur gammal du är, med tanke på att man skulle ge dig tips på böcker :D

2010-08-23 @ 21:57:26
URL: http://vitgulstrumpa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0